Жалпы ережелер
Психологиялық қызметтің құрамы:
- білім беру ұйымының басшысы;
- басшының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, оның қызметін ұйымдастырады және бақылайды;
- әлеуметтік педагог;
- педагог-психолог;
- сынып жетекшілігін жүзеге асыратын педагогтар;
- келісім бойынша психологиялық қызметтің құрамына медицина қызметкерлері, Ішкі істер органдарының қызметкерлері және ата-аналар комитеттерінің өкілдері енгізілуі мүмкін.
Психологиялық қызметтің мақсаттары
білім алушылардың психикалық және психологиялық денсаулығын сақтауға ықпал ету, білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және оқу-тәрбие процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің жұмысы мыналарға бағытталған:
- оқуда, мінез-құлықта және әлеуметтенуде қиындықтары бар балалар мен жасөспірімдердің, бейімсіз оқушылардың, ерекше білім беру қабілеті бар оқушылардың, әлеуметтік қорғалмаған отбасылардан шыққан оқушылардың проблемаларын шешуге көмек көрсету;
- әлеуметтік-психологиялық көмекке мұқтаж оқушыларға ұйымдастырушылық-тәрбиелік, профилактикалық және түзету әсері, ағартушылық қызмет;
- білім беру ортасының қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдайларын жасауға, денсаулықты сақтауға және салауатты өмір салтын қолдауға жәрдемдесу.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1) білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында білім алушыларға олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
3) әрбір білім алушыға оның жеке басын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде жеке көзқарасты қамтамасыз ету;
4) психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) білім алушылардың психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) білім алушылардың психикалық денсаулығын қорғау;
7) оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда психологиялық-педагогикалық проблемаларды шешуде ата-аналарға (немесе оларды алмастыратын адамдарға) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
8) психологиялық бейәлеуметтік бейімділіктерді анықтау және алдын алу
9) кәмелетке толмағандарға психологиялық көмек көрсету.