ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Силантьев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Силантьевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
с. Силантьевка, ул. Шипина, 1а
8 (71445) 2-11-37
silantyevka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Силантьев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Силантьевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Оқушыларға мұқият болыңыз, олардың мінез-құлқындағы өзгерістерді, нормадан ауытқуларды ескеріңіз. Бала летаргиялық, жылап, жабық, жалғыздыққа бейім немесе, керісінше, тыныш, агрессивті болмауы керек, өзіне және басқаларға бір минут тыныштық бермейді.

Мінез-құлықтың күрт өзгеруін уақытында байқау өте маңызды. Өзгерістер, әсіресе" кенеттен", мұғалімнің де, ата-ананың да мұқият болуын талап етеді. Бұл көбінесе денсаулықтың бұзылуының қайталама белгілері.

 

ОҚУШЫНЫҢ ЖҰМЫСЫНДАҒЫ ӨЗГЕРІСТЕРГЕ НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ. Тез өсіп келе жатқан шаршау, алаңдаушылық пен қателіктерсіз ұзақ жұмыс істей алмау, бас ауруы, шаршау туралы шағымдар – баланы тез арада босатуды, жұмсақ режимді енгізуді талап етеді. Алайда, тұжырымдарға асықпаңыз. Байқаңыз, ата-анаңызбен сөйлесіңіз, тапсырмалардың, сауалнамалардың әртүрлі нұсқаларын қолданып көріңіз, жұмыс қарқынын өзгертіңіз.

Әр оқушы туралы көбірек білуге тырысыңыз, тіпті егер ол қандай да бір себептермен алаңдаушылық тудырса да, асығыс қорытынды жасамаңыз, ата-анаңызға (категориялық) пікіріңізді айтуға асықпаңыз, олармен өз уайымдарыңызбен жақсырақ бөлісіңіз және сізді мазалайтын мәселені бірге шешуге тырысыңыз. Қажет болса, ата-анаңыздан баламен дәрігерге баруын сұраңыз, осы сапардың нәтижелерін және дәрігердің ұсыныстарын біліп алыңыз (дәрігердің барлық ұсыныстарын ескеру қажет!) Әрдайым емес (мұғалімнің пікіріне қайшы) баланың денсаулығында ауытқулар бар. Көбінесе бұл жай эмоционалды шамадан тыс жүктеме, медициналық түзетуді емес, педагогикалық талап ететін психологиялық бейімделудің қиындықтары. "Қиын" оқушыға табандылық, шыдамдылық және ізгілік танытыңыз.

Әр оқушыға өзін жақсы жағынан көрсетуге мүмкіндік беріңіз. Ол өте жақсы жазбаса да, санаса да, мүмкін ән айтады, сурет салады, билейді, жануарларды біледі және жақсы көреді. Мүмкін, бұл-жақсы жолдас, ал бұл жақсы көреді возиться кішкентай сестренкой, біреу біледі барлық маркалы машиналар және т.б .. есіңізде болсын, бұл оқу жетістіктері – бұл барлық. Өзгелерді құрметтеу өзін-өзі құрметтеуден басталады және бұл өте маңызды. Тәжірибе көрсеткендей, оқудағы сәтсіздік кемшілік сезіміне әкелуі мүмкін және бұл өз кезегінде оқуға теріс көзқарас қалыптастырады. Бұл сәтсіздік тізбегі, өзіне деген сенімсіздік және оны бұзу керек.

Оқушыны бағалауда ғана емес, сонымен бірге қиын жағдайды бағалауда да объективті болыңыз.

ЭМОЦИЯЛАРҒА, СЕЗІМДЕРГЕ БЕРІЛМЕҢІЗ. Олар жаман кеңесшілер, сондықтан эмоцияның әсерінен мәселені шешу тиімді болмайды.

Оқудағы әртүрлі қиындықтардың көріністерін ажырата біліңіз (оқу, жазу, санау, есептерді шешу, визуалды-қозғалтқышты үйлестіру нашар, баяу реакция немесе, керісінше, гиперактивтілік, сөздерді, сандарды есте сақтау қиындықтары). Бұл бұзылулардың табиғаты толығымен анықталған жоқ, және бұл балаларды бірден ақыл-есі кем адамдар санатына жатқызу қателік болып табылады. Соңғы онжылдықтардағы зерттеулер көрсеткендей, оқуда қиындықтары бар мектеп оқушылары зияткерлік дамуды төмендетпеуі мүмкін. Егер сіз осы қиындықтардың сипаты мен себептерін уақытында анықтасаңыз, қажетті медициналық-педагогикалық түзетулердің барлық кешенін жүргізсеңіз (мысалы, фонетикалық-фонемалық қабылдауды бұзған балалармен), сіз тұрақты сәтсіздіктің дамуына жол бермей, баланың мектепке бейімделуін жеңілдете аласыз.

© 2024. Все права защищены.