ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Силантьев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Силантьевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
с. Силантьевка, ул. Шипина, 1а
8 (71445) 2-11-37
silantyevka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Силантьев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Силантьевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Өнімді қарым-қатынастың он ережесі.

Мектеп пен отбасы арасындағы қарым-қатынасты туыстық деп атауға болады. Алдымен біз кездесуді күтеміз, дайындаламыз, киінеміз, бірақ содан кейін көңілсіздік, реніш және тіпті ашулану пайда болуы мүмкін. Тек оқушы тарапынан ғана емес, ата-анадан да. Жанжалдар шешіледі немесе екеуі түзетіледі, енді мұғалім жаман болып көрінбейді, ал ата-ана төзімсіз. Айта кету керек, шынымен қайшылықты ата-аналар көп емес. Көбінесе наразылық ата-аналардың бірлескен чаттарында төгіліп, мектеп ауласында "сүртіледі". Директорға немесе әкімшілікке аз жазылады.

Егер ашуланған ата-ана сізге келіп, баланың құқығын қорғауға дайын болса, онымен қарым-қатынастың осы он ережесін қолданыңыз.

Ата-ананы атымен атаңыз
Аты-адамның құлағына ең жағымды дыбыс. Олар мені шақырғанда, олар мені көреді, мен бір нәрсені айтамын. Егер мұғалім ата-анасының атын есіне алса, онда бұл оның пайдасына үлкен плюс. Есіңізде жоқ аты? Сұраңыз! "Мен сізге хабарласқаным сізге қалай ыңғайлы (жағымды) болады?». Әңгіме басында "ыңғайлы/жағымды" кілт сөз ата-ананың ашуланшақтық дәрежесін төмендетуге көмектеседі. Ол өрескел бөлшектеу күтеді.

Күліңіз
Қаншалықты қиын болса да, ата-ананы күлімсіреп қарсы алыңыз. Күлімсіреу қуаныштың терең тамырына ие. Бала анасының күлкісіне жауап береді. Сондықтан, барлық коммуникациялық тренингтерде сіз күлуге кеңес таба аласыз. Әңгіме барысында емес, кездесу кезінде міндетті. Біздің міндетіміз-мәселені эмоциямен емес, ақылмен шешу үшін ата-ананы орналастыру.

Ата-ананы отыруға шақырыңыз
Бұл тағы бір қабылдау. Ашуланған кезде біз өзімізді "жоғарыда" және "жоғарыдан"көреміз. Егер ата-ана үстелге отырса және сіз мұғалімнің орнында қалсаңыз, онда позициялар автоматты түрде өзгереді, ал ата-ана мұны бейсаналық деңгейде сезінеді.
Нәтижелі сөйлесу үшін, қарама-қарсы партада отырыңыз, бірақ сіздің араңызда кедергі (парта) бар. Мұндай визуалды кедергі өзіңізді сенімді сезінуге көмектеседі.

Белсенді тыңдау әдістерін қолданыңыз
Қайталаңыз үшін ата-анасы наразылық осы бағытта "Мен сіз дұрыс түсіндім? Сіз ойлайсыз...". Бұл әдіс ата-ананың эмоцияларының қызуын азайтуға көмектеседі, ол естігенін түсінеді. Екіншіден, ата-ана өз нұсқасын басқа аузынан тыңдап, жағдайға сырттан қарайды.

Жағдайдың нұсқасын басқаша айтыңыз
Егер жанжал болса, басқа баланың немесе мұғалімнің екінші жағын баяндаудың ортасына қойыңыз. Ата-ана баласын жәбірленуші, ал қалғанын залымдар ретінде көреді. Екінші Тараптың себептері туралы айтып беріңіз. Кейде бұл нағыз жаңалық болады.

Мәселені шешуге асықпаңыз
Бұл сіз жауапкершілікті қабылдағаныңызды білдіреді. Ата-анаңыздан мәселені отбасында қалай шешкендігі, қандай әрекеттер жасалғандығы, қаншалықты жиі, нәтижесі қандай екендігі туралы қалай толығырақ сұраңыз? Тағы не жасауға келеді, бірақ үміттенді немесе алмады? Ата-ана мұғалімнен не қалайды? Осыдан кейін ғана қиындықты шешу туралы өз пікіріңіз бен ұсыныстарыңызды айтыңыз. Осылайша, сіз шешім үшін жауапкершілікті толығымен қабылдамайсыз, бірақ оны ата-анаңызбен бөлісесіз.

Баланы сынамаңыз
Есіңізде болсын, ата — ана психологиясы "егер менің балам жаман болса, бұл менің жаман ата — ана екенімді білдіреді және автоматты түрде бұл менің жаман адам екенімді білдіреді"деген сенімге негізделген. Заңсыздықты сынға алыңыз, баланың және ата-ананың жағымды қасиеттерін көрсетіңіз. Бұл ата-ана үшін тікелей ынталандыру және менің баламнан басқа бәрі кінәлі екенін дәлелдеуге деген ұмтылыс болады.

Мүмкіндік болса, әріптестеріңізді шақырыңыз немесе кабинеттің есігін жаппаңыз
Тіпті ең құлшынысты жанжалистер де көрермендерді ұнатпайды. Әрине, бұл сіздің студенттеріңізге қатысты емес. Балаларға қатысты шағымдарды тыңдаудың қажеті жоқ.

Әңгіме үшін ата-анаға рахмет
Бұл шын мәнінде тұр негізделуі. Көптеген ата-аналар проблемаларды шешуден бас тартады және жай ғана бас тартады!

Ата-ананың барлық сөздерін өз есебіңізге қабылдамаңыз
Біреуінің пікірі-біреуінің пікірі. Ата-ана патологиялық қайшылықты тұлға бола алады. Ақыр соңында, сіз барлық адамдарға ұнай бермейсіз және сіз бәріне ғана ұнай алмайсыз. Сіздің міндетіңіз-ата-аналармен дос болу емес, балаларды оқыту, және бұл жағдайда ата-ана Сіздің серігіңіз болады. Әрине, егер ол баласының білім алуына мүдделі болса.

© 2024. Все права защищены.