ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Силантьев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Силантьевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
с. Силантьевка, ул. Шипина, 1а
8 (71445) 21-1-37
silantyevka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Силантьев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Силантьевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Біз сіздермен сәлемдесуге
қуаныштымыз мектебіміздің ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Алтынсарин ауданының білім бөлімінің Силантьев жалпы білім беретін мектебі" КММ. Мекен-жайы: Қостанай облысы, Алтынсарин ауданы Силантьевка ауылы Омар Шипин көшесі 1 А, 110, телефон 8 (714) 45-21-1-37, Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс. ;

2024-2025 оқу жылына арналған бос лауазымдарға конкурс жариялайды:

1.Директордың оқу работе жөніндегі орынбасары-1 ставка.

Құжаттарды қабылдау мерзімі: 30.10.2024-13.11.2024

 

Оқу-тәрбие процесін, білім беру ұйымының қызметін ағымдағы жоспарлауды ұйымдастырады;

      Оқу-тәрбие процесінің, ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық қамтамасыз етудің жай-күйін талдайды;

      Педагогтердің мемлекеттік стандартты, жұмыс оқу жоспарлары мен бағдарламаларын орындау жөніндегі жұмысын, сондай-ақ құжаттаманы әзірлеуді үйлестіреді;

      Мұғалімдердің қысқа мерзімді жоспарларын тексереді;

      Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты шеңберінде білім беру процесінің сапасын және білімді игеру нәтижелерін бағалаудың объективтілігін бақылауды жүзеге асырады;

     Ағымдағы және қорытынды аттестаттауды өткізуді ұйымдастыру бойынша жұмысты жүзеге асырады;

      Білім беру процесіне жаңа тәсілдерді, тиімді технологияларды енгізуді қамтамасыз етеді;

      Қашықтықтан оқыту процесін ұйымдастырады, барлық сыныптар үшін Қашықтықтан оқытудың оқу бағдарламасын және сабақ кестесін түзетеді;

      Пәндер бойынша мектепішілік бақылауды ұйымдастырады және жүзеге асырады, білім бөлімін жүргізеді, мектепішілік бақылау, ТЖБ және ТЖБ қорытындылары бойынша білім сапасын талдайды.

     Пәндер бойынша білімді тақырыптық бақылауды қамтамасыз етеді;

      Білім алушылардың оқу жүктемесін бақылауды жүзеге асырады, оқу сабақтарының, курстардың және жұмыс оқу жоспарының вариативтік компонентінің сабақтарының кестесін жасайды;

      Білім алушылар мен педагогтердің олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысуын ұйымдастырады;

      Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің қызметін үйлестіреді;

      Білім беру ұйымының пәндік әдістемелік бірлестіктері мен эксперименттік жұмысын үйлестіруді жүзеге асырады, ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық жұмысты және оны талдауды қамтамасыз етеді;

      Педагогтердің тиімді тәжірибесін тарату бойынша шараларды жинақтайды және қабылдайды;

      Тәлімгерлік, біліктілікті арттыру және біліктілік санаттарын беру (растау) жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;

      Оқу зертханалары мен кабинеттерін заманауи жабдықтармен, көрнекі құралдармен және техникалық оқыту құралдарымен жарақтандыру бойынша жұмысты жоспарлайды және ұсыныс енгізеді, пән мұғалімдерімен бірлесіп баламалы оқулықтарды таңдауды жүзеге асырады, оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерді, оның ішінде электрондық оқулықтар мен цифрлық ресурстарды сатып алуға, әдістемелік кабинеттер мен оқу-әдістемелік және көркем әдебиет;

      Жыл сайын кітапхана қорын әдебиеттермен толықтыруға өтінім енгізеді;

      Оқу-тәрбие процесінде пайдаланылатын жабдықтардың, аспаптардың, техникалық және көрнекі құралдардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді;

      Белгіленген есептік құжаттаманың сапалы және уақтылы жасалуын қамтамасыз етеді және кері байланысты ұсына отырып, педагогтердің сабақтарын талдайды;

      Оқу процесін жетілдіру бойынша әдістемелік сағаттар, оқыту семинарлары, тренингтер өткізеді;

      Педагогикалық кеңестердің күн тәртібі мен материалдарын дайындайды;

      Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын сіңіреді.

                                        3.Білуі керек

               Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы" Қазақстан Республикасының заңдарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілерді;

оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, Әдістеменің мазмұны
оқыту және бағалау;
Педагогика және психология негіздері;
педагогикалық этика нормалары;
"Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, педагогика, педагогикалық психология;
педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;
компьютерлік сауаттылық, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар;
пәнді оқыту әдістемесі, Тәрбие жұмысы, Оқыту құралдары және олардың
дидактикалық мүмкіндіктер;

оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;
еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау, санитариялық
ережелер мен нормалар.
4.Құқықтар

4.1.Мектеп жарғысында айқындалған тәртіппен басқаруға қатысу.

4.2. Кәсіби Ар-намыс пен қадір-қасиетті қорғау үшін.

4.3. Шағымдармен және оның бағасын қамтитын басқа құжаттармен танысыңыз

жұмыстар, оларға түсініктеме беру.

               4.4. Мұғалімнің кәсіби этика нормаларын бұзуына байланысты тәртіптік тергеу немесе қызметтік тергеу жағдайында өз мүдделерін дербес және (немесе) өкіл, оның ішінде адвокат арқылы қорғау.

               4.5.Заңда көзделген жағдайларды қоспағанда, тәртіптік (қызметтік) тергеп-тексерудің құпиялылығына.

              4.6. Оқыту және тәрбиелеу әдістемесін, оқу құралдары мен материалдарды, оқулықтарды, білім алушылардың білімін бағалау әдістерін еркін таңдау және пайдалану.

             4.7. Біліктілікті арттыру.

             4.8. Тиісті біліктілік санатына ерікті негізде аттестатталуға және аттестаттаудан сәтті өткен жағдайда оны алуға құқылы.

             4.9. Білім алушыларға сабақтар мен өзгерістер кезінде сабақтарды ұйымдастыруға және тәртіпті сақтауға қатысты міндетті өкімдер беру, мектепте білім алушыларды көтермелеу мен жазалау туралы жарғыда және Қағидаларда белгіленген жағдайларда және тәртіппен оларды тәртіптік жауаптылыққа тарту.

             4.10. Қазақстан Республикасының заңнамасына, мектеп жарғысына және ішкі тәртіп ережелеріне сәйкес өзге де құқықтар.

Жауапкершілік
              5.1. ҚР заңнамасында белгіленген тәртіппен мұғалім жауапты болады:

             - оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес білім беру бағдарламаларын толық көлемде іске асыру;

             - білім алушылардың құқықтары мен бостандықтарын бұзу.

             5.2.  Мектеп Жарғысын және ішкі еңбек тәртібінің ережелерін, директордың заңды өкімдерін және осы Нұсқаулықта белгіленген өзге де жергілікті нормативтік актілерді, лауазымдық міндеттерді дәлелсіз себептермен орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін мұғалім еңбек заңнамасында айқындалған тәртіппен тәртіптік жауаптылықта болады.

             5.3. Білім алушының жеке басына физикалық және (немесе) психикалық зорлық-зомбылықпен байланысты тәрбиелеу әдістерін қолданғаны, оның ішінде бір рет қолданғаны, сондай-ақ өзге де әдепсіз теріс қылық жасағаны үшін мұғалім ҚР еңбек заңнамасына сәйкес атқаратын қызметінен босатылуы мүмкін.

             5.4. Мектепке және білім беру процесіне қатысушыларға өзінің лауазымдық міндеттерін орындауға (орындамауға) байланысты залал келтіргені үшін мұғалім еңбек және (немесе) азаматтық заңнамада белгіленген тәртіппен және шектерде материалдық жауаптылықта болады.

             5.5. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға, протекционизмге, жақын туыстарының отбасылығына және тікелей бағыныстылығына жағдай жасауға жол бермеу туралы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандартты сақтау.

              5.6. Пп сәйкес."Педагог мәртебесі туралы" Заңның 15-бабының 1-тармағының 10-тармағы құқық қорғау органдарына және жоғары тұрған басшылыққа кәмелетке толмағандардың қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық белгілерін қамтитын, оның ішінде білім беру ұйымынан тыс кәсіптік қызметіне байланысты өзіне белгілі болған құқыққа қайшы әрекеттерді (әрекетсіздіктерді) жасау фактілері туралы дереу хабарлайды.

             5.7. ҚР "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы"Кодексіне сәйкес білім беру ұйымдарында миссионерлік қызметті заңсыз жүзеге асырғаны үшін әкімшілік жауаптылықта болады.

Лауазымның қатынастары мен байланыстары
          6.1. Оқу сабақтарының кестесіне сәйкес оған белгіленген оқу жүктемесінің көлемін орындау, міндетті жоспарлы жалпы мектептік іс-шараларға қатысу және әзірлеу нормалары белгіленбеген міндетті қызметті өзін-өзі жоспарлау режимінде жұмыс істейді (дәптерлерді тексеру, сабаққа дайындық және т.б.).

          6.2. Демалысқа сәйкес келмейтін каникул кезеңінде әкімшілік каникул басталғанға дейін оқу жүктемесінен аспайтын уақыт шегінде педагогикалық, әдістемелік немесе ұйымдастырушылық жұмысқа тартылады. Мұғалімнің демалыстағы жұмыс кестесі директордың бұйрығымен бекітіледі.

          6.3. Белгіленген тәртіппен сағаттық төлем шарттарында және тарифтеу бойынша (ауыстыру мерзіміне байланысты) уақытша жоқ мұғалімдерді ауыстырады.

          6.4. Уақытша болмаған кезеңге сол мамандық мұғалімдерімен ауыстырылады.

          6.5. Әкімшіліктен нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық-әдістемелік сипаттағы материалдарды алады, тиісті құжаттармен қолхатпен танысады.

          6.6. Өз құзыретіне кіретін мәселелер бойынша әкімшілікпен және педагог қызметкерлермен жүйелі түрде ақпарат алмасады.

Біліктілікке қойылатын талаптар
         

          Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе педагогикалық қайта даярлауды, педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 5 жылды растайтын құжат;

          Және (немесе) білім беру ұйымының "үшінші біліктілік санаты басшысының орынбасары" немесе "екінші біліктілік санаты басшысының орынбасары" немесе "бірінші біліктілік санаты басшысының орынбасары" біліктілік санатының болуы не "педагог – сарапшы" біліктілігінің болуы немесе "педагог – зерттеуші" немесе "педагог – шебер"болуы.

Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар

      1) " педагог (санатсыз):

      білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі тиіс;

© 2024. Все права защищены.