ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Силантьев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Силантьевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
с. Силантьевка, ул. Шипина, 1а
8 (71445) 2-11-37
silantyevka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Силантьев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Силантьевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Баланың оқуға деген сүйіспеншілігін қалай қалыптастыруға болады? Баланың оқуға деген сүйіспеншілігін қалай ояту керек деген сұрақ көптеген ата -аналарды алаңдатады. Бірқатар жалпы ережелер мен ұсыныстар болса да, нақты жауап жоқ. Ең сенімді тәрбие - баламен өзің талап еткендей әрекет ету. Ал баланы оқуға енгізу ата -ананы кітап оқудан бастайды. Өзіңіздің сүйікті ескі кітабыңызды алыңыз, ертегіні қызығушылықпен айтыңыз және оны бірге оқуды ұсыныңыз немесе балаңызға дауыстап оқыңыз.

Егер сіз оқуды құмарлықпен бастасаңыз, онда кітаппен танысу процесі екеуіңізге де жағымды әрі қызықты болады. Оған сүйікті кітаптарыңыз туралы, бала кезіңізде оқыған кітаптарыңыз туралы айтыңыз. Кітапхананы тазалаңыз және балаңызды кітаптарды тазалауға шақырыңыз. Әдебиетті зерттегенде, әр кітаптың не және не туралы екенін түсіндіріңіз (энциклопедия, сөздіктер, ғылыми -көпшілік, әдебиет,), бізге әдеби жанрлар (поэзия, проза, роман және т.б.) туралы айтып беріңіз. Тазалау кезінде балаңызға оның ерекшеліктері туралы айтып беретін шағын кітапты ұсыныңыз. Баланың кітапқа деген қызығушылығын ояту қажет, сонда оны алуға және оқуға деген ұмтылыс пайда болады. Ол үшін алдымен оның не қызықтыратынын білу қажет: музыка, техника, ғарыш, жануарлар. Ата -ана ретінде сіз балаңыздың қандай қызығушылықтары бар екенін білетін шығарсыз, сондықтан сізге кітап табу қиын болмайды, бірақ сіз ұсынған кітапты таңдауда абай болу керек. Кітап оны күрделілігімен қорқытпауы өте маңызды. Қаріп өлшеміне, суреттердің болуына, презентация стиліне назар аударыңыз. Бұл кітап кішкентай болсын, бірақ үлкен баспа мен түрлі -түсті безендірілген болсын. Егер кітапты жалғастыру арқылы қызығушылығыңызды одан әрі күшейте алатын сериядағы бірінші кітап болса, бұл өте жақсы. Кітаптарды өзіңіз жазып көріңіз. Мысалы, сіз жылан, достық, жануарлар және т.б. туралы жинақ жинай аласыз. Иллюстрацияларды ескі журналдардан кесуге немесе өзіңіз салуға болады. Егер сіз балаңызбен үйдегі кітаптар жасасаңыз, одан да қызықты болады. Ұлыңыз немесе қызыңыз туралы кітап жазыңыз, балалар өздері туралы ертегілерді естуді ұнатады.

Баланы оқуға қызықтыратын ойын сәттері:

Бала кітапты оқып болғаннан кейін шағын викторина өткізіңіз, барлық дұрыс жауаптар үшін сыйлық беріледі - бала өзі таңдайтын жаңа кітап.
Кейбір балалар күнделіктерді оқуды жақсы көреді, оларда кітап тарауларына ескертулер, түсініктемелер, тіпті иллюстрациялар жасайды.
Мәтінді рөлге немесе абзацқа бөліп, «қатты оқуды» ұйымдастыру өте қызықты.
Сіз балаңызбен бірге кітап оқуды бастай аласыз, содан кейін ең қызықты жерге тоқтап, оны өзіңіз оқып бітіруді немесе жалғасын ойлап табуды ұсына аласыз.
Егер бала комикстерді жақсы көретін болса, онда сіз кітаптан бірнеше суретті таңдап, солардың негізінде әңгіме құрастыруды ұсына аласыз. Содан кейін автордың қалай жасағанын салыстырыңыз.
Егер сіз балаңыздың шаршағанын көрсеңіз, кітаппен ойнауды бастаңыз. «Бұқа бұзаудың тербелісі бар» деген рифмді оқығаннан кейін, баладан оның қалай соғылатынын көрсетуін сұраңыз. Қарабас Барабас қалай ашуланды? Ол көрсетті - менің қасыма отыр, әрі қарай оқимыз.
Кішкентай мәтінді интонацияны сақтай отырып, баланың бірден біртіндеп оқуы қиын, мүмкін емес. Бірақ ол бір нәрсені бірнеше рет оқудан жалықты. Оны жаттығуға итермелейтін қандай себеп туралы ойланыңыз: «Кешке әкеме оқып берейік», «Мектепте ойнайық. Сіз мұғалім боласыз және маған оқуды үйретесіз ». Және оны мадақтаңыз, мадақтаңыз!
Ата -аналар үшін ЖОҚ

Мәжбүрлеп оқымаңыз
Балаңыз сізден сұрамайынша оған кітап таңдамаңыз.
Оқуға қиын кітаптар жасамаңыз
Оқу уақытында теледидармен бәсекелеспеңіз.
Егер сіздің балаңыз жақсы үлгермесе, тым алаңдамаңыз.
Балаңыз оқуға тырысса, оған сын айтпаңыз. Ынталандыру, қолдау және жақсарту тезірек келеді
Балаңыздың оқу деңгейін бауырлармен, әпкелермен немесе басқа балалармен салыстырмаңыз.
Балаларға өздері оқуды үйренген соң дауыстап оқуды тоқтатпаңыз.
Ешқашан балаңызды кітап оқудан бас тартпаңыз - ештеңені оқымағаннан гөрі «бірдеңені» оқу жақсы
Ата -аналар үшін ИӘ

Балаларыңызға мүмкіндігінше жиі оқыңыз (түнде ертегі немесе ертегі)
Балаңызбен күн сайын 10 минут оқыңыз (кезекпен 1 ​​сөйлем, абзац, бет)
Балаңызға үлгі бола отырып, өзіңіз оқыңыз
Балаңызға оқылатын кітаптарды таңдауға рұқсат етіңіз
Оның кітапты ұстауға, оқуға, ойнауға деген ынтасын оятыңыз.
Баланың үйінде түрлі -түсті кітаптар көп екеніне көз жеткізіңіз
Балаңызбен үнемі кітап дүкеніне немесе кітапханаға барыңыз
Балаңызға кітап беріңіз
Балаңызды басқа отбасы мүшелеріне, достарына, таныстарына оқуға шақырыңыз
Оқуды қызықты уақытқа айналдырыңыз
Балаңызды оқыса, оны әрқашан мақтаңыз

© 2024. Все права защищены.